Contact
Our contact details
Contact details for our Clients with Medicare health insurance:
- Address: 1134 Budapest, Váci út 29-31. (Vision Towers irodaház)
- Appointment booking: +36 1 465 3188
- Email: info@medicarebiztosito.hu
Appointment booking for our Medicare Patients and enquiries about the services provided for companies:
- Weekdays: 07:00-20:00
For companies
Please send corporate enquiries, partnership agreements, and marketing enquiries to this email address:
- Email: info@medicarebiztosito.hu
Customer service contact details
The contact details of the customer service of Medicare Biztosító Zrt.:
- Address: 1134 Budapest, Váci út 29-31.
- Phone: +36 1 887 3881
- Email: info@medicarebiztosito.hu
Opening hours:
- Workdays: 08:00-16:00
- On workday Wednesdays: 08:00-20:00
Kapcsolat
Elérhetőségek
Időpontfoglalás Medicover biztosítással nem rendelkező pácienseink számára hétköznapokon 7:00 és 20:00 óra között:
+36 1 465 3131
A Medicovernél már hétvégén is foglalhat időpontot. Írjon nekünk e-mailt vagy töltse ki űrlapunkat és munkatársaink hamarosan keresni fogják Önt.
kapcsolat@medicarebiztosito.hu
Időpontfoglalás Medicover biztosítással rendelkező pácienseink számára, vállalatok részére nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos érdeklődés, hétköznapokon 7:00 és 20:00 óra között:
+36 1 465 3100
biztositas@medicarebiztosito.hu
insurance@medicarebiztosito.hu
24 órás egészségügyi tanácsadói vonal Medicover biztosítással rendelkező pácienseink számára:
+36 1 465 3101
Központi iroda elérhetőségei
Telefon: +36 1 465 3150
Központi iroda címe: 1134 Bp., Váci út 29-31. Vision Towers irodaház
Központi iroda e-mail címe, általános megkeresések: info@medicarebiztosito.hu
Vállalati érdeklődést, partneri megállapodást, marketing megkeresést erre az e-mail címre várjuk: egeszsegbiztositas@medicarebiztosito.hu
Betegjogi képviselő:
Betegjogi képviselő: Szécsiné Fazekas Márta
- +36 20 489 9506
- marta.szecsine@ijsz.bm.gov.hu
Kapcsolatfelvétel
Panaszkezelés - Medicover Zrt.
A panaszkezelési szabályzat célja, hogy rögzítse a Medicover Egészségközpont Zrt.-hez a különböző csatornákon a beérkezett ügyfélpanaszok regisztrálásának folyamatát, szabályozza az ezzel kapcsolatos teendőket, hogy az Ügyfelek magas színvonalú kiszolgálását folyamatosan biztosítani tudjuk.
Panaszkezelés - Medicover Försäkrings
A panaszkezelési szabályzat célja, hogy rögzítse a Medicover Försäkrings AB (publ) Magyarországi Fióktelepéhez a különböző csatornákon a beérkezett ügyfélpanaszok regisztrálásának folyamatát, szabályozza a teendőket, hogy az Ügyfelek magas színvonalú kiszolgálását folyamatosan biztosítani tudjuk.