Skip to content Skip to footer
info@medicarebiztosito.hu

Kapcsolat

Elérhetőségek

Elérhetőségek Medicare egészségbiztosítással rendelkező Ügyfeleink számára:

Időpontfoglalás Medicare egészségbiztosítással rendelkező Pácienseink számára, valamint a vállalatok részére nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos érdeklődés:

  • Hétköznapokon: 07:00-20:00

Vállalatoknak

A vállalati érdeklődéseket, partneri megállapodásokat, marketing megkereséseket erre az e-mail-címre várjuk:

Ügyfélszolgálat elérhetőségei

A Medicare Biztosító Zrt. ügyfélszolgálatának elérhetőségei:

Nyitvatartás:

  • Munkanapokon: 08:00-16:00
  • Szerdai munkanapokon: 08:00-20:00

Kapcsolat

Elérhetőségek

Időpontfoglalás Medicover biztosítással nem rendelkező pácienseink számára hétköznapokon 7:00 és 20:00 óra között:

+36 1 465 3131

A Medicovernél már hétvégén is foglalhat időpontot. Írjon nekünk e-mailt vagy töltse ki űrlapunkat és munkatársaink hamarosan keresni fogják Önt.

kapcsolat@medicarebiztosito.hu

Időpontfoglalás Medicover biztosítással rendelkező pácienseink számára, vállalatok részére nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos érdeklődés, hétköznapokon 7:00 és 20:00 óra között:

+36 1 465 3100

biztositas@medicarebiztosito.hu
insurance@medicarebiztosito.hu

24 órás egészségügyi tanácsadói vonal Medicover biztosítással rendelkező pácienseink számára:

+36 1 465 3101

Központi iroda elérhetőségei

Telefon: +36 1 465 3150

Központi iroda címe: 1134 Bp., Váci út 29-31. Vision Towers irodaház

Központi iroda e-mail címe, általános megkeresések: info@medicarebiztosito.hu

Vállalati érdeklődést, partneri megállapodást, marketing megkeresést erre az e-mail címre várjuk: egeszsegbiztositas@medicarebiztosito.hu

Betegjogi képviselő:

Betegjogi képviselő: Szécsiné Fazekas Márta

Kapcsolatfelvétel

Medicover kapcsolat

Panaszkezelés - Medicover Zrt.

A panaszkezelési szabályzat célja, hogy rögzítse a Medicover Egészségközpont Zrt.-hez  a különböző csatornákon a beérkezett ügyfélpanaszok regisztrálásának folyamatát, szabályozza az ezzel kapcsolatos teendőket, hogy az Ügyfelek magas színvonalú kiszolgálását folyamatosan biztosítani tudjuk.

Panaszkezelés - Medicover Försäkrings

A panaszkezelési szabályzat célja, hogy rögzítse a Medicover Försäkrings AB (publ) Magyarországi Fióktelepéhez a különböző csatornákon a beérkezett ügyfélpanaszok regisztrálásának folyamatát, szabályozza a teendőket, hogy az Ügyfelek magas színvonalú kiszolgálását folyamatosan biztosítani tudjuk.

Kapcsolat - Medicare
Elérhetőségek